1. آیا شما قبل از ارسال سفارش با مشتری تماس می گیرید؟

خیر . با این حال می توانید جهت ارتباط با بخش پشتیبانی از طریق ارسال تیکت اقدام کنید

3. اگر کسی در آدرس ذکر شده نباشد و پستچی دست خالی برگردد آیا سفارش من برگشت می شود؟

اطلاعیه ای در آدرس برای خریدار الصاق می گردد که برای دریافت به پست مراجعه کند و در صورت عدم مراجعه تا تاریخ ذکر شده کالا به فروشنده برگشت داده می شود. پس حتماً به اعلامیه پست در این مورد توجه کنید و حتماً پی گیری نمائید . لازم به ذکر است در صورتی که شما سفارش برگشتی داشته باشید دیگر فقط از طریق نقدی و یا کارت های بانکی قادر به خرید ازسایت می باشید

5. چه مدت طول می کشد که جنس پس از سفارش به دست من برسد؟

دریافت مرسوله پستی برای نواحی و شهرهای مختلف متفاوت است اما بازه زمانی یک روز تا یک هفته بنا به نوع پست اعم از سفارشی یا پیشتاز متفاوت خواهد بود

7. آیا دوکون اینترنتی آدرسی جهت مراجعه حضوری دارد ؟

خیر . در حال حاضر دوکون اینترنتی مختص به انبار و ارائه محصولات است و در حال حاضر امکان ملاقات حضوری وجود ندارد

9. اگر سفارش من تا موعد مقرر نرسید چه کارکنم ؟

به قسمت تماس سایت مراجعه کنید شماره سفارش خود را برای ما ارسال کنید ما از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهیم . همیشه شماره سفارش خود را تا هنگام دریافت کالا نزد خود نگه دارید .

11. شهر من در لیست نیست پس باید چگونه سفارش دهم ؟

استان خود را انتخاب کنید و در قسمت شهر مرکز استان را ذکر کنید در ابتدای آدرس پستی هم شهر خود را وارد کنید.

2. چگونه می توانم از دوکون اینترنتی خرید کنم؟

شما با استفاده از قسمت جستجو یا گشتن در سایت اجناس مورد نظر را پیدا می کنید و سپس روی دکمه خرید کلیک مینمائید محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه می گردد ، اگر محصول دیگری نیز موردنظر باشد به همین روش پیدا کرده و روی دکمه خرید کلیک می نمائید . اگر تصمیم به اتمام خرید داشتید از روی سبد خرید جهت نهائی کردن سفارش اقدام می نمائید . آدرس ومشخصات را پر کرده عضو شده و سفارش برای ما ارسال می شود.

4. آیا احتمال اینکه بیش ازمقدار مبلغ ذکر شده در سایت از کارت بانکی من کسر شودوجود دارد؟

خیر ،پرداخت ها با توجه به خرید محصول بوده و در محیطی کاملاً مطمئن توسط سایت بانک و بصورت اس اس ال عمل شارژحساب شما را انجام می دهد و هیچ خطائی در آن بروز نمی کند .

6. اگر من در آدرس حاضر نبودم آیا بسته به شخص دیگری که در آن آدرس باشد تحویل میگردد؟

بلی ، اگر پستچی متوجه شود که شما در آن آدرس نیستید ، جنس را تحویل کسی که در آن محل هست می دهد و ازایشان رسید دریافت می کند . لازم به ذکر است اگر فکر می کنید هنگام تحویل در آدرس نیستید حتماً کسانی که در آدرس هستند را در جریان قرار دهید که اظهار بی اطلاعی ننمایند .

8. اگر کالا دچار مشکل بود چه کار بایدبکنم؟

هنگام دریافت از پستچی بسته را باز کنید و از صحت آن اطمینان حاصل نمائید ، توجه کنید که اگر پس از رفتن مامور پست متوجه شکستگی و خرابی محصول شوید پست از شما قبول نمی کند . همچنین خونسردی خود را حفظ کنید و با ما در ارتباط باشید . ما راه حل های مناسبی برای رفع مشکل در این مواقع خواهیم داشت

10.آیا نوشتن کد پستی 10 رقمی در آدرس الزامی است ؟

جهت راهنمایی دقیق پست چی نیاز به کد پستی 10 رقمی است

12. سفارش من کنسل شده است انصرافی چرا ؟

سفارشات به یکی از دلایل زیر انصراف داده میشود :ارسال اطلاعات اشتباه در فرم سفارش شامل اسم فامیل آدرس تلفن و ..از طرف شماارسال چند سفارش مشابه تکراریداشتن سابقه سفارش برگشتی در سیستمتحویل بسته در ساعت یا تاریخ ذکرشده از طرف شما مقدور نباشدعدم پاسخگویی یا اشتباه بودن تلفن شما